Taart, champagne en nog meer taart! Want Brasserie 2050 genomineerd is voor de Gouden Giraffe in de categorie Brand Events. Het lijkt een eeuwigheid (en een pandemie geleden) dat we op Lowlands 2019 de toekomst van eten lieten proeven. Maar wat blijven we ongelofelijk trots op dit pracht project in opdracht van Rabobank en MOJO. Met rode blossen lazen we onderstaande feedback van de jury:
Brasserie 2050
'Bewustwording en de juiste keuzes maken als het om voeding gaat. Die boodschap landt alleen als je wordt geraakt. En dat lukte Rabobank samen met The Food Line Up. Op Lowlands werd brasserie 2050 de plek om de toekomst te beleven in een bewuste voeding hub. 1 op de 2 bezoekers van Lowlands heeft de Brasserie gezien en opgemerkt. Duurzaam laten zien, toekomst laten proeven en ook voor de Rabobank heeft het goed gewerkt. Brasserie 2050 ontving inmiddels al meerdere prijzen voor het project. Wie er als baanbrekend event naar kijkt, die ziet het ook: per-fect!'
We kunnen trouwens nog meer punten taart snijden. Naast Brasserie 2050 zijn nog twee van onze food line-ups genomineerd voor een Gouden Giraffe: de twee totaal verschillende chef’s tables als onderdeel van Click by Booking 2019 (Relatie & Community Events) en het complete food festival voor KLM 100 Experience (Interne Events & Teambuilding - Fysiek).