Wij zijn zo trots als een pauw én een gouden giraffe met 12 nekken! Brasserie 2050 ontving vandaag de Gouden Giraffe voor 'Beste Brand Event 2021'.
De jury prees Brasserie 2050 om hoe deze moderne food hub op een laagdrempelige en zelf leuke manier liet zien hoe iedereen impact kan maken met wat er op diens bord ligt. 'Bewustwording en de juiste keuzes maken als het om voeding gaat. Die boodschap landt alleen als je wordt geraakt. En dat lukte Rabobank samen met The Food Line Up. '
Op Lowlands festival inspireerden we tienduizenden mensen met hapklare voedselvraagstukken in een circulaire voedselschuur van de toekomst. En ook al zijn we een pandemie en bijna 2 jaar verder, het vraagstuk 'Hoe voeden we de wereld in 2050 met de groeiende wereldbevolking?' blijft actueel. En daarom zijn we het extra trots dat juist deze activatie voor Rabobank in opdracht van Lowlands de Gouden Giraffe heeft gewonnen in de categorie 'Beste Brand Event’. De Gouden Giraffe beloont al sinds 1994 bedrijven en bureaus die met events en live activaties boven het maaiveld uit durven te steken en onze industrie smaak geven.
''Op Lowlands werd brasserie 2050 de plek om de toekomst te beleven in een bewuste voeding hub. 1 op de 2 bezoekers van Lowlands heeft de Brasserie gezien en opgemerkt. Duurzaam laten zien, toekomst laten proeven en ook voor de Rabobank heeft het goed gewerkt. Brasserie 2050 ontving inmiddels al meerdere prijzen voor het project. Wie er als baanbrekend event naar kijkt, die ziet het ook: per-fect!'
We're not blushing, you are.